Dags att köpa vinterkläder!

Fasiken vad kallt det börjar bli nu. Här utanför blåser och regnar det i massor och jag har varit utomhus ganska mycket idag, trots det trista vädret. Tyvärr hittade jag inga bra vinterkläder att ta på mig, så jag fick minsann frysa en hel del. Det märks helt klart att vintern är på väg med stora steg nu.

Tog en titt i mina garderober och hittade en ganska utsliten vinterjacka som inte kommer att hålla särskilt länge till. Eftersom jag använder vinterjacka till att både åka skidor, snowboard och annat så slits den ut ganska snabbt. Det blir till att ta en titt för att se om jag kan hitta några billiga vinterjackor på nätet nu i dagarna. Föredrar helt klart att handla kläder online på nätet istället för i vanlig butik, gör inte du det?

Hoppas det går att få tag i en snygga vinterjacka från Peak Performance till ett bra pris.

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

För mig spelar det ingen roll om jag handlar på nätet eller i butik.



Sv: Märket är Nicks.

2011-12-04 @ 11:44:08
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0